torstai 21. kesäkuuta 2012

Juhannuksena passaa istahtaa vaikka aasinsillalla

Kirjoitan tätä juhannuksen aatonaattona, kun on kesäpäivän seisaus. Tänään tiedostin juhannuksen tulon. Ensimmäistä kertaa sitten vuoden 1999 juhannus tuntuu juhannukselta. Isän kuoleman suru on siis laantunut ja minäkin voin hyvällä omalla tunnolla juhlia keskikesää ja tuntea juhannusiloa.

Toivotan Sinulle tämän blogin lukija hyvää juhannusta Eino Leinon runosäkeillä.

JUHANNUS (Eino Leino)

Minä avaan syömmeni selälleen
ja annan päivän paistaa.
Minä tahdon kylpeä joka veen,
... ja joka marjan maistaa.

Minun mielessäni on juhannus,
ja juhla ja minttumaari,
ja jos minä illoin itkenkin,
niin siellä on sateenkaari.

Muutenkin menen nyt vähän siitä mistä aita on matalin ja liitän tähän muutaman kännykkäkameralla otetun valokuvan:




Riikka, entinen henkilökohtainen avustajani, kirjoittaa liikunnallista blogia Turtle on the run. Blogissaan hän esittelee myös uusimpia liikuntavälinehankintojaan. Olkoon tämä viimeinen valokuva uusista Vagabond-tennareistani ja Mabs-tukisukistani kesätervehdys Riikalle. Näillä mennään, vaikka olisin halunnut Converset. :)

 

2 kommenttia:

  1. Vaude mitkä tennarit!

    Mä pyysin Conversejani ottamaan luvun. Ne laski itsensä viiteen. On keltaiset lyhytvartiset, paljon elämää nähneet mustat nahkaiset reissutennarit, niiden tilalle ostetut valkoiset Oslon tuliaiset, slim mallin mustat nahkaiset sekä pidempivartiset kirkkaanpunaiset.

    Ei niitä siltikään tarpeeksi ole.

    VastaaPoista
  2. Kiitos kivasta blogikirjoituksesta ja kuvista. Siunattua juhannusta sinulle, ihana ihminen! Une

    VastaaPoista