lauantai 31. joulukuuta 2011

Aika rajalla

Tätä kirjoittaessa vuosi 2011 on vaihtumassa vuoteen 2012.

Kulunut vuosi on ollut aika hyvä. Se sujui sillä tavalla "normaalisti", eikä tässä vuodessa ollut sen suurempia terveydellisiä tai taloudellisia takaiskuja. Yksi suuri muutos tähän vuoteen mahtui, kun lopetin yliopisto-opintoni kesken, enkä siis koskaan valmistu filosofian maisteriksi. Vaikka opintojen keskeyttäminen merkitsee ehkä luovuttamista, olen itse tuntenut sen asian johdosta helpotusta. Tunnen jopa voittaneeni ja, kun ajattelen itsekkäästi, se on tärkeintä. Vuosiahan ei riitä hukattavaksi.

Vuodelle 2012 ei vielä ole ehtinyt kertyä kovin montaa kalenterimerkintää. Maaliskuussa on edessä Norjan matka, kun pakenen isoja syntymäpäiviäni. Muu kevät menee teatteriryhmän harjoituksissa. Luottamustoimien hoitaminen jatkuu vuonna 2012.

Vuonna 2012 on kahdet vaalit. Tammikuussa on presidentinvaalit (ja ehkä toinen kierros helmikuussa), ja lokakuussa järjestetään kunnallisvaalit. Toivon voivani työskennellä kummissakin vaaleissa vaalilautakunnassa, koska kaikki lisäansiot ovat tarpeellisia. Olen jo lupautunut kunnallisvaaliehdokkaaksi ja odotan, että minut ehdokkaaksi nimitetään.

Tässä ovatkin kaikki tiedossa olevat alustavat suunnitelmat ensi vuotta varten. Koska en ole vielä perustanut uutta hengellistä blogia, liitän tähän blogikirjoitukseen Päivän Sanan tältä päivältä.


Teidän vanhuuteenne asti minä olen sama, hamaan harmaantumiseenne saakka minä kannan; niin minä olen tehnyt, ja vastedeskin minä nostan, minä kannan ja pelastan.
Jes. 46:4 KR33/38
Toivotan sinulle oikein hyvää uutta vuotta 2012 (siunauksella tai ilman :)).

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti